سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی هندزفری شیائومی

نظر

گزینه جایگزین بهتر با Mic Decent: Jabra Elite 65e Wireless
طراحی بی سیم Jabra Elite 65e
Jabra Elite 65e Wireless
قیمت را ببینید
Amazon.com
نوع: گوشواره
محوطه: بسته عقب
بی سیم: بله
لغو نویز: بله
میک: بله
مبدل: پویا

اگر راحتی گوشواره های بی سیم را دوست دارید اما به یک میکروفن مناسب نیاز دارید ، پس از آن Jabra Elite 65e را دریافت کنید. آنها به اندازه صدای بی سیم Bose QuietControl 30 / QC30 Wireless خوب به نظر نمی رسند یا منزوی نیستند ، اما بهتر ساخته شده اند و میکروفون بلوتوث آنها بسیار بهتر است. آنها یک طرح کنترلی کاملاً کاملی دارند که امکان دسترسی نه تنها به مکالمه / موسیقی و کنترل ANC را فراهم می کند ، بلکه میکروفون و صحبت کردن را نیز امکان پذیر می کند. در حالی که آنها دارای باس فوق العاده هستند ، آنها برای موسیقی بیشتر آواز محور ایده آل نیستند. خوشبختانه ، می توانید نحوه صدای آنها را با برنامه Jabra Sound + تنظیم کنید.

اگر می خواهید گوشواره های ANC که عملکرد بهتر خارج از جعبه را انجام می دهند ، Bose را دریافت کنید ، اما اگر عملکرد میکروفن برای شما یک اولویت است و به کیفیت ساخت آن نگران هستید ، می خواهید به سراغ جبرا بروید.

بررسی ما را ببینید
بهترین هدفون در گوش خاموش صدا: Sony WI-1000X بی سیم
طراحی بی سیم سونی WI-1000X
سونی WI-1000X بی سیم
قیمت را ببینید
Amazon.com
رتبه بندی های استفاده - نسخه 1.3.1
7.3
طریقه استفاده مخلوط
7.1
صدا خنثی
7.8
رفت و آمد / مسافرت
7.6
ورزش / تناسب اندام
7.4
دفتر
5.7
بازی بی سیم
7.3
بازی سیم کشی
6.8
تماس تلفنی
نوع: در گوش
محوطه: بسته عقب
بی سیم: بله
لغو نویز: بله
میک: بله
مبدل: آرماتور متعادل

Sony WI-1000X بهترین هدفون داخلی گوش است که تاکنون آزمایش کرده ایم. برخلاف گوشواره گوش ، گوش هایی مانند این موارد نیاز به عمق بیشتری در کانال های گوش دارند. در حالی که ممکن است برای بعضی از آنها ناراحت کننده باشد ، آنها به طور موثری یک مهر و موم محکم تر ایجاد می کنند ، که باعث بهبود ایزوله شدن صدا و کمک به گرفتن پاسخ مناسب باس می شود.

کیفیت ساخت گردن بند تقریباً نمونه است. قوی و در عین حال انعطاف پذیر. اما کابل های منتهی به هدفون کمی نازک است. مانند سایر هدفون های بی سیم از سونی ، این برنامه با برنامه هدفون اتصال سازگار است ، با همه موارد سفارشی که برای قدردانی از آنها آمده ایم. سونی حتی فناوری DSEE HX خود را نیز شامل شده است ، که باعث افزایش موسیقی فشرده شده با کیفیتی با وضوح بالا است. اگر به دنبال بهترین گوش شنوایی خاموش کننده صدا هستید ، این هدفون مطمئناً مورد توجه است.

بررسی ما را ببینید
بهترین هدفون لغو نویز زیر 150 دلار: Plantronic BackBeat Pro 2 Wireless 2016
Plantronics BackBeat Pro 2 Wireless 2016 Design
Plantronics BackBeat Pro 2 Wireless 2016
قیمت را ببینید
Amazon.com
رتبه بندی های استفاده - نسخه 1.3.1
7.3
طریقه استفاده مخلوط
7.8
صدا خنثی
7.5
رفت و آمد / مسافرت
7.1
ورزش / تناسب اندام
7.4
دفتر
6.0
بازی بی سیم
7.5
بازی سیم کشی
6.6
تماس تلفنی
نوع: گوش بیش از حد
محوطه: بسته عقب
بی سیم: بله
لغو نویز: بله
میک: بله
مبدل: پویا

بهترین هدفون لغو سر و صدای زیر 150 دلار که تاکنون آزمایش کرده ایم ، Plantronic BackBeat Pro 2 هستند. این هدفون راحت با ساختاری محکم است که نسبتاً قیمت بالایی را احساس می کند. آنها دارای لیوان گوش متراکم هستند و پیشانی بند آنها از فلز تقویت شده است و باید قادر به مقاومت در برابر چند قطره و برآمدگی تصادفی بدون شکستن باشند. آنها دارای صدای صوتی هیجان انگیز هستند که برای انواع ژانرهای موسیقی مناسب است ، اما به ویژه باید طرفداران ژانرهای با بیس کم مانند EDM و dubstep را دوست داشته باشند. باتری عالی 30 ساعته آنها می تواند در دو ساعت به طور کامل شارژ شود و حتی امکان پخش منفعل را نیز فراهم می کنند تا در صورت از بین رفتن باتری بر روی آنها ، آنها را وصل کنید. آنها از aptX-LL (تأخیر کم) پشتیبانی می کنند و این بدان معنی است که می توانید از آنها برای تماشای تلویزیون یا بازی استفاده کنید ، به شرطی که یک فرستنده بلوتوث aptX-LL داشته باشید.

در نزولی ، ANC آنها مناسب و معقول است اما عالی نیست ، و کار بهتر در جلوگیری از گفتار نسبت به صدای کم موتور است. برنامه آنها EQ را ارائه نمی دهد ، بنابراین اگر دوست دارید بتوانید صدای خود را به طور کامل تنظیم کنید ، JBL Live 650 BTNC را در نظر بگیرید. JBL عملکرد باتری قابل ملاحظه ای با کارخانه Plantronic ندارد ، اما مشخصات صدا مشابهی دارند و برنامه همراه آنها EQ پارامتری بسیار خوبی را ارائه می دهد. با این وجود ، Plantronic برای قیمت خود بسیار خوب عمل می کند و ارزش خوبی را برای هرکسی که به دنبال خرید هدفون خنثی کننده سر و صدا مناسب هستند فراهم می کند.

بررسی ما را ببینید