سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی هندزفری شیائومی

نظر

بهترین هدست بازی برای Xbox One: SteelSeries Arctis 9X Wireless
طراحی بی سیم SteelSeries Arctis 9X
SteelSeries Arctis 9X بی سیم
قیمت را ببینید
Amazon.com
رتبه بندی های استفاده - نسخه 1.3.1
7.7
بازی بی سیم
گوش بیش از حد را تایپ کنید
محوطه بسته شده
بی سیم بله
خاموش شدن صدا
بله
مبدل پویا

بهترین هدست بازی برای Xbox One که تاکنون آزمایش خرید هدفون کرده ایم ، SteelSeries Arctis 9X است. این هدفون های بی سیم می توانند بدون نیاز به دانگل یا فرستنده مستقیم به Xbox One شما متصل شوند و همچنین از قابلیت بلوتوث برخوردار باشند تا بتوانید در تلفن نیز از موسیقی استفاده کنید. از نظر راحتی و راحتی بالایی برخوردار هستند و از باتری 28 ساعته برخوردار هستند ، به این معنی که برای ماراتن های بازی طولانی بسیار عالی هستند. مانند اکثر هدست های SteelSeries ، آنها دارای یک میکروفون رونق بزرگ هستند که به نظر می رسد واضح و پر جنب و جوش است.

نمایه صوتی آنها خارج از جعبه کاملاً متعادل است و باید برای اکثر محتوا و ژانرها خرید هندزفری مناسب باشد ، اگرچه بین کاربران سازگار نیستند ، به این معنی که افراد مختلف ممکن است مشخصات صدا را متفاوت تجربه کنند. متأسفانه ، در حالی که صدای آنها از طریق نرم افزار آنها قابل ضبط است ، شما نمی توانید پیش نمایش زنده EQ را بشنوید مگر اینکه رایانه شخصی شما از Xbox Wireless پشتیبانی کند یا آداپتور نداشته باشید. به طور کلی ، اگر می خواهید چیزی به راحتی بی سیم به Xbox شما متصل شود ، گزینه خوبی هستند.

بررسی ما را ببینید
گزینه Better Home Theater: Astro A50 Gen 4 Wireless 2019
طراحی Astro A50 Gen 4 Wireless 2019
Astro A50 Gen 4 Wireless 2019
قیمت را ببینید
Amazon.com
گوش بیش از حد را تایپ کنید
محوطه بسته شده
بی سیم بله
خاموش شدن صدا
بله
مبدل پویا

اگر می خواهید یک هدست بازی که می توانید از آن با سینمای خانگی خود نیز برای تماشای فیلم و تلویزیون با آن استفاده کنید ، Astro A50 Gen 4 2019 را دریافت کنید. باتری آنها تقریباً به اندازه SteelSeries Arctis 9X بی سیم ماندگار نیست ، هرچند طولانی تر از نسل قبلی Astro A50 Gen 3 Wireless 2017. آنها از بلوتوث پشتیبانی نمی کنند ، اما آنها از یک ایستگاه اتصال عالی برخوردار هستند که دارای چندین گزینه اتصال برای اتصال به مجموعه سینمای خانگی شماست و همچنین می توانید هدفون را شارژ کنید. متأسفانه برخلاف نسل قبلی ، ایستگاه پایه آنها از نوع کنسول قفل شده است ، بنابراین اگر قصد استفاده از آنها را با ایکس باکس وان دارید ، حتماً نوع صحیحی را بدست آورید. در صعود ، آنها عالی به نظر می رسند و میکروفون برجسته ای دارند ، و آنها را برای بازی های چند نفره عالی می کنند.

اگر می خواهید یک هدست بازی با بلوتوث برقرار کنید یا ترجیح می دهید مستقیماً به Xbox خود متصل شوید ، SteelSeries را دریافت کنید ، اما اگر می خواهید یک هدست سازگار با ایکس باکس وان که برای تماشای فیلم یا تلویزیون نیز بسیار مناسب است ، Astro را دریافت کنید.

بررسی ما را ببینید
بهترین هدست بازی بودجه: Corsair HS60
طراحی Corsair HS60
Corsair HS60
قیمت را ببینید
Amazon.com
رتبه بندی های استفاده - نسخه 1.3.1
7.7
بازی سیم کشی
گوش بیش از حد را تایپ کنید
محوطه بسته شده
بی سیم
خاموش شدن صدا
بله
مبدل پویا

بهترین هدست بودجه بازی که تاکنون آزمایش کرده ایم ، Corsair HS60 است. این هدفون های بازی راحت از نظر قیمت با طراحی سیمی براق و طراحی فلزی محکم بسیار مناسب هستند. آنها صدای خوب و متعادل دارند ، که نه تنها برای بازی ، بلکه اگر دوست دارید فقط گاه به گاه به موسیقی گوش دهید ، عالی است. همچنین می توانید نحوه صدای آنها در رایانه شخصی را با نرم افزار Corsair iCUE تنظیم کنید ، که برای هدفون های بودجه بسیار عالی است.

میکروفون رونق قابل جدا شدن آنها قابلیت متناسب سازی بیشتری را ارائه می دهد ، اما آنها با یک قیمت هدفون میکروفون درون خطی همراه نیستند ، بنابراین شما قادر نخواهید بود با آنها در تلفن های هوشمند خود تماس برقرار کنید. میکروفون آنها همچنین قیمت هندزفری عملکرد HyperX Cloud Stinger را انجام نمی دهد. با این حال ، آنها تقریباً با همان قیمت کورسایر به نظر نمی رسد یا احساس نمی کنند. اگر تناسب و صدای Corsair را دوست دارید اما هدفون های بی سیم را می خواهید و می خواهید بودجه خود را کمی افزایش دهید ، Corsair HS70 Wireless را در نظر بگیرید ، اما آنها را نمی توان از آنها به صورت سیمی استفاده کرد ، بنابراین کمی از همه کارآمد تر از HS60 هستند.

بررسی ما را ببینید