معرفی هندزفری شیائومی

نظر

جایگزین ورزشی گرا: Jaybird Vista واقعا بی سیم
طراحی بی سیم Jaybird Vista واقعاً
Jaybird Vista واقعاً بی سیم
قیمت را ببینید
Amazon.com
نوع: در گوش
محوطه: بسته عقب
بی سیم: راستی بی سیم
لغو نویز: خیر
میک: بله
مبدل: پویا

برای کسانی که می خواهند اطمینان حاصل کنند که در هنگام ورزش گوشهای خود را از بین نمی برند ، Jaybird Vista Trally Wireless ارزش در نظر گرفتن دارد. آنها عمر باتری سامسونگ Galaxy Buds را واقعا بی سیم ندارند ، اما زمان 5.5 ساعت بازی باید به اندازه کافی برای تمرین شما باشد ، در صورت وجود شارژ شارژ 2 شارژ اضافی را در صورت کم بودن کار کنید. آنها با مجموعه ای از نکات و باله ها به شما کمک می کنند تا بیشترین امنیت را داشته باشید ، بنابراین می توانید روی تمرین خود تمرکز کنید و حتی آنها را فراموش کنید. مانند همیشه ، این گوشواره ها با برنامه همراه عالی جی بیرد سازگار هستند ، که به شما امکان می دهد صدا را به دلخواه تنظیم کنید ، از پیش تنظیم ها تا یک EQ پارامتری ، و حتی پروفایل های صوتی ایجاد شده توسط کاربران دیگر.

اگر به هدفون باتری باتری عالی نیاز دارید ، سامسونگ را انتخاب کنید ، اما اگر به دنبال تناسب خوبی هستید که از بین نرود ، Jaybird بهتر است.

بررسی ما را ببینید
جایگزین بهتر: Jabra Elite Active 65t واقعا بی سیم
Jabra Elite Active 65t طراحی بی سیم واقعا
Jabra Elite Active 65t واقعا بی سیم
قیمت را ببینید
Amazon.com
نوع: در گوش
محوطه: بسته عقب
بی سیم: راستی بی سیم
لغو نویز: خیر
میک: بله
مبدل: پویا

اگر سر و صدای زندگی شهری شما را از لذت بردن از موسیقی خود باز می دارد ، بنابراین باید هدفون هایی با عایق بندی بهتر صدا مانند Jabra Elite Active 65t Truly Wireless را در نظر بگیرید. آنها از نظر ظاهری بی سیم تر و بی سیم هستند و ممکن است برای همه مناسب نباشند اما جداسازی سر و صدای آنها یکی از بهترین های موجود در بازار است. اگر نیاز دارید لحظه به لحظه اطرافیان خود را بشنوید ، می توانید با خاموش کردن ویژگی HearThrough خود ، که در برنامه همراه آنهاست ، به همراه ایستگاه های از پیش تنظیم شده صدا و EQ گرافیکی ، مکث موسیقی خود را انجام دهید. امتیاز IP56 برای گرد و غبار و مقاومت در برابر آب ، آنها را برای ورزش مناسب می کند ، اما قطعا فرو بردن کامل توصیه نمی شود.

اگر می خواهید صدای بهتری داشته باشید ، با سامسونگ همراه شوید ، اما اگر به انزوا اضافی بیشتری نیاز دارید ، جبرا انتخاب خوبی برای رفت و آمد روزانه شما است.

بررسی ما را ببینید
بهترین هدفون سیمی: درایور سه گانه 1More
طراحی 1 درایور سه گانه
درایور سه گانه بیشتر
قیمت را ببینید
Amazon.com
رتبه بندی های استفاده - نسخه 1.3.1
6.8
طریقه استفاده مخلوط
7.3
صدا خنثی
6.8
رفت و آمد / مسافرت
7.2
ورزش / تناسب اندام
6.6
دفتر
5.4
بازی بی سیم
7.2
بازی سیم کشی
6.8
تماس تلفنی
نوع: در گوش
محوطه: بسته عقب
بی سیم: نه
لغو نویز: خیر
میک: بله
مبدل: ترکیبی

اگر به فن آوری های بی سیم اهمیتی نمی دهید یا اتصال پایدار و بدون تأخیر را ترجیح می دهید ، بهترین هدفون سیمی که تاکنون آزمایش کرده ایم ، 1More Triple Driver است. کیفیت ساخت با قلاب های فلزی و کابل های ضخیم مناسب است ، جایی که ریموت درون خط به همراه یک میکروفون مناسب برای تماس برقرار است. میکروفون ممکن است برای جدا کردن گفتار از سر و صدای محیط تلاش کند ، اما به طور کلی درک آن آسان خواهد بود. یکی از نگرانی ها کابل های منتهی به هدفون است که نازک بوده و قابل جابجایی نیستند.

اگرچه این گوشواره ها نسبتاً خوب و متعادل بوده و برای انواع مختلفی از ژانرها مناسب هستند ، اما این باس می تواند کمی گل آلود به نظر برسد و سه پایه فاقد جزئیات است. متأسفانه ، با داشتن هدفون های سیمی ، برنامه شخصی برای شخصی سازی بیشتر یا سایر ویژگی ها از جمله لغو فعال صدا وجود ندارد. گفته می شود که انزوا غیرفعال در مسدود کردن گفتار و فرکانس های بالاتر قابل عبور است و کاملاً مؤثر است. اگر همه شما نیاز دارید یک جفت سیمی ساده و بدون دردسر تلفن های بی سیم است ، این بهترین گوشواره های سیمی است که ما تاکنون مورد بررسی قرار داده ایم.