سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی هندزفری شیائومی

نظر

ارزان تر ، با این وجود جایگزین ماندگار تر: TIN Audio T2
طراحی TIN Audio T2
TIN Audio T2
قیمت را ببینید
Amazon.com
نوع: در گوش
محوطه: بسته عقب
بی سیم: نه
لغو نویز: خیر
میک: نه
مبدل: پویا

اگر نگران دوام هستید یا چیزی ارزان تر می خواهید ، با TIN Audio T2 همراه شوید. آنها در مقایسه با درایور سه گانه 1More Triple می توانند کمی تیز یا سوراخ کننده به نظر برسند ، اما ارزان تر هستند و با گوشواره های فلزی جامد و کابل جداشده ، ساخته شده بهتر هستند. آنها کار مناسبی را انجام می دهند که نویز محیط را منزوی می کند و تقریباً هیچ صدایی از آنها نشت نمی کند ، به این معنی که می توانید بدون زحمت اطرافیان خود آنها را روشن کنید. در حالی که گوش های گوش در گوش بسیار پایدار هستند ، متأسفانه راحت ترین آنها مناسب نیستند و ممکن است برای کسانی که گوش کوچکتر دارند مناسب نباشند.

اگر کیفیت صدا برای شما مهمترین چیز است ، 1M را بدست آورید ، اما اگر در هدفون سخت گیر هستید و چیزی را می خواهید که بتواند کمی بیشتر از ضرب و شتم استفاده کند ، با TIN Audio بروید.

بررسی ما را ببینید
بهترین سر و صداهای لغو گوشواره گوشواره: Bose QuietControl 30 / QC30 Wireless
طراحی بی سیم Bose QuietControl 30 / QC30
بی سیم QuietControl 30 / QC30 بی سیم
قیمت را ببینید
Amazon.com
رتبه بندی های استفاده - نسخه 1.3.1
7.2
طریقه استفاده مخلوط
7.1
صدا خنثی
7.8
رفت و آمد / مسافرت
7.6
ورزش / تناسب اندام
7.3
دفتر
5.7
بازی بی سیم
5.5
بازی سیم کشی
6.5
تماس تلفنی
نوع: گوشواره
محوطه: بسته عقب
بی سیم: بله
لغو نویز: بله
میک: بله
مبدل: پویا

بهترین گوش های گوش برای لغو سر و صدا که ما تاکنون آزمایش کرده ایم Bose QuietControl 30 است. اگر معمولاً گوش را کمی ناراحت می کنید ، ممکن است راه حل گوش شما باشد راه حل مورد نظر برای شماست. آنها صدای متعادل و غنی از باس دارند و طراحی گردنبند آنها تضمین می کند که موسیقی شما همیشه در دسترس شما خواهد بود. آنها دارای نویز بسیار خوبی هستند و همچنین صدایی به سختی نشت نمی کنند و همین امر باعث می شود تا در هنگام رفت و آمد یا در محل کار ، گزینه مناسبی برای استفاده باشد.

متأسفانه بند گردن آنها بادوام نیست و آستین لاستیکی که از اجزای داخلی محافظت می کند ، با گذشت زمان تمیز می شود. گزینه Jabra Elite 65e Wireless را به عنوان گزینه ای بهتر و در عین حال ارزان تر با کارایی میکروفن برتر و گزینه های سفارشی سازی بیشتر در نظر بگیرید ، اما از نظر متعادل صدا به نظر نمی رسند و باتری آنها به طول نمی انجامد. همه چیز در نظر گرفته شده ، Bose هنوز هم بسیار خوب عمل می کند و هدفون خوب سفر است.

بررسی ما را ببینید
گزینه قابل تنظیم ، ساخته شده بهتر: بی سیم Sony WI-1000X
طراحی بی سیم سونی WI-1000X
سونی WI-1000X بی سیم
قیمت را ببینید
Amazon.com
نوع: در گوش
محوطه: بسته عقب
بی سیم: بله
لغو نویز: بله
میک: بله
مبدل: آرماتور متعادل

اگر می خواهید گوش هایی که ANC دارند اما می توانند با تلفن هوشمند خود سفارشی شوند ، سونی WI-1000X را دریافت کنید. آنها از طراحی داخلی سنتی تری برخوردار هستند ، بنابراین به اندازه Bose QuietControl 30 / QC30 Wireless راحت نیستند ، اما به دلیل سازگاری آنها با سونی بسیار با دوام تر هستند و بسیار قابل تنظیم هستند. هدفون اتصال برنامه. بند گردن آنها بسیار سفت و سخت است ، و همچنین آنها مانند یک Bose با یک کیف قابل حمل خوشایند نیستند ، با توجه به اینکه معمولاً از نظر قیمت بسیار مشابه هستند بسیار ناامید کننده هستند.

اگر به دنبال گوش دادن به سر و صداهای سر و صدا هستید که راحت تر برای اتومبیل های سواری طولانی و یا پروازهای بین المللی راحت تر باشند ، Bose را دریافت کنید ، اما اگر می خواهید چیزی که با دوام بیشتری داشته باشد و گزینه های سفارشی سازی بیشتری برای استفاده بیشتر از آن داشته باشد ، به سراغ Sonys بروید.