سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی هندزفری شیائومی

نظر

بهترین گوشواره های زیر 100 دلار: Anker SoundCore Liberty Air واقعاً بی سیم
    طراحی واقعا بی سیم Anker SoundCore Liberty Air
    Anker SoundCore Liberty Air واقعاً بی سیم
    قیمت را ببینید
    Amazon.com
    رتبه بندی های استفاده - نسخه 1.3.1
    7.2
    طریقه استفاده مخلوط
    7.4
    صدا خنثی
    7.8
    رفت و آمد / مسافرت
    8.0
    ورزش / تناسب اندام
    7.0
    دفتر
    5.4
    بازی بی سیم
    5.3
    بازی سیم کشی
    6.7
    تماس تلفنی
    نوع: در گوش
    محوطه: بسته عقب
    بی سیم: راستی بی سیم
    لغو نویز: خیر
    میک: بله
    مبدل: پویا

    بهترین گوشواره های بی سیم زیر 100 دلار که تاکنون آزمایش کرده ایم ، Anker SoundCore Liberty Air است. آنها هدفون های بی سیم واقعا گوش بی سیم هستند که به لطف طراحی فوق العاده جمع و جور آنها بسیار راحت حمل می شوند. آنها تولید مثل صوتی فوق العاده ای دارند و صدایی متعادل و خنثی را ارائه می دهند که به موسیقی تقریباً همه ژانرها جلب می شود. باتری آنها فقط حدود 4 ساعت پخش مداوم را در اختیار شما قرار می دهد ، اما اگر آنها را در مورد آنها قرار دهید ، در صورت عدم استفاده شارژ می شوند ، بنابراین می توانید تقریباً 16 ساعت از عمر باتری در طول روز داشته باشید.

    متأسفانه ، آنها راحت ترین هدفون هایی که آزمایش کرده ایم نیستند زیرا کاملاً در کانال گوش قرار دارند. هرچند آنها صدای کمی را جدا می کنند ، به ویژه با توجه به اینکه هیچ ویژگی لغو فعال صدا ندارند. آنها برای مسافرانی که از انزوا اضافی قدردانی می کنند و به اندازه کافی متناسب هستند که برای استفاده روزمره گاه به گاه نیز مناسب باشند ، انتخاب خوبی هستند.

    بررسی ما را ببینید
    جایگزین برای اجرای و کار کردن: JBL منعکس Mini 2 Wireless
    JBL منعکس کننده طراحی بی سیم Mini 2
    JBL بی سیم Mini 2 را منعکس کنید
    قیمت را ببینید
    Amazon.com
    نوع: در گوش
    محوطه: بسته عقب
    بی سیم: بله
    لغو نویز: خیر
    میک: بله
    مبدل: پویا

    اگر می خواهید یک جفت هدفون زیر 100 دلار را برای کار در اختیار داشته باشید ، با JBL Reflect Mini 2 بروید. آنها واقعاً بی سیم مانند Anker SoundCore Liberty Air با صدایی بی سیم نیستند ، اما از پایداری بالاتری برخوردار هستند و کنترل های بدنی آنها ساده تر است. هنگام ورزش استفاده کنید آنها دارای مشخصات صدای متعادل و مطلوبی هستند که دارای افت کمی در باس است و باعث می شود که در طول تمرین پمپاژ شوید. متأسفانه باتری 10 ساعته آنها قابلیت خاموش کردن ندارد ، بنابراین لازم است به خاطر داشته باشید که هنگام استفاده از آنها خاموش نکنید.

    اگر می خواهید گوشواره های بی سیم فوق العاده قابل حمل که برای استفاده روزمره مناسب هستند ، به سراغ Liberty Air بروید ، اما اگر می خواهید چیزی را با خود به ورزشگاه برسانید ، به سراغ Reflect Mini 2 بروید.

    بررسی ما را ببینید
    بهترین گوشواره ارزان: منحصر به فرد بی سیم منحنی Anker SoundBuds
    طراحی بی سیم منحنی Anker SoundBuds
    Anker SoundBuds منحنی بی سیم
    قیمت را ببینید
    Amazon.com
    رتبه بندی های استفاده - نسخه 1.3.1
    7.0
    طریقه استفاده مخلوط
    7.0
    صدا خنثی
    7.3
    رفت و آمد / مسافرت
    8.1
    ورزش / تناسب اندام
    6.7
    دفتر
    5.3
    بازی بی سیم
    5.2
    بازی سیم کشی
    6.2
    تماس تلفنی
    نوع: در گوش
    محوطه: بسته عقب
    بی سیم: بله
    لغو نویز: خیر
    میک: بله
    مبدل: پویا

    بهترین گوش های گوش ارزان قیمت که تاکنون آزمایش کرده ایم منحنی Anker SoundBuds است. آنها عملکردی بهتر از بسیاری از گوش های بی سیم باکیفیت تر را برای بخشی از قیمت آزمایش کرده ایم. آنها به طرز شگفت انگیزی به خوبی ساخته شده اند ، از وسایل بسیار مناسبی برای هدفون های داخلی گوش برخوردار هستند و حتی از یک کیف حمل سخت خوبی نیز برخوردار هستند که علاوه بر این در این قیمت قیمت خوش آمدید. آنها صدای هیجان انگیز و باس سنگین دارند که به بیرون راندن صدای هیپ هاپ کمک می کند بدون اینکه صدای آوازها و سازهای اصلی یک ترانه فولکلور را غرق کنید.

    در حالی که آنها از باتری 13 ساعته بسیار خوبی برخوردار هستند ، تایمر خودکار خاموش ندارند ، بنابراین اگر فراموش نکنید که هنگام استفاده از آنها ، آنها را خاموش کنید ، ممکن است با انتخاب آنها باتری آنها تخلیه شود. دوباره بالا مانند بسیاری از هدفون های ارزان قیمت ، آنها همچنین گزینه های سفارشی سازی ندارند. با این وجود ، آنها هنوز هم قیمت بسیار خوبی را ارائه می دهند و به طور کلی بسیار آسان است.

    بررسی ما را ببینید

نکات قابل توجه

    Jabra Elite Active 65t واقعا بی سیم: گوشهای بی سیم همه کاره قابل تنظیم ، اما کمی حجیم و راحت نیستند. بررسی ما را ببینید
    Beats Powerbeats Pro واقعا بی سیم: گوشواره های بی سیم بسیار راحت و با صدای بسیار خوب و متعادل ، اما قابل تنظیم نیست. بررسی ما را ببینید
    B&O PLAY Beoplay E8 2.0 Truth Wireless 2019: هدفون های بی سیم با حق بیمه با طراحی عالی اما بسیار گران قیمت. بررسی ما را ببینید
    Apple AirPods 2 Truly Wireless 2019: گوشواره های بی سیم همه کاره و گرد که خیلی سریع شارژ می شوند اما برای iOS بهترین هستند. بررسی ما را ببینید
    JBL FreeX واقعا بی سیم: گوشهای بی سیم و بی سیم که بطور شگفت آور تولید مثل صوتی دارند ، اما عمر باتری کوتاه و پشتیبانی از برنامه ندارند. بررسی ما را ببینید
    JBL استقامت Peak واقعا بی سیم: تقریباً با اسپرینت استقامتی یکسان است اما در یک بی سیم واقعاً گرانتر