سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی هندزفری شیائومی

نظر

11 بهترین هدفون لغو نویز - زمستان 2019
بررسی ها
بهترین هدفون لغو صدا
414 هدفون تست شده است

    هدفون فروشگاهی؛ هیچ واحد گیلاس انتخاب نشده است
    نتایج به راحتی قابل مقایسه است
    بدون تبلیغات؛ بررسی های بی طرفانه
    از طریق دسترسی به خودی و هنگام خرید از طریق لینک های وابسته ما ، مستقیماً توسط شما پشتیبانی می شود

در اینجا با روش ما برای بررسی محصولات بیشتر بیاموزید.

هدفون هایی که دارای صدای فعال نویز هستند (ANC) به سمت شنوندگان محصور می شوند که می خواهند سر و صدای محیط محیط های پرقدرت را مسدود کنند و تجربه گوش دادن به خوبی از آن برخوردار باشند. این هدفون به طور فعال سر و صدای اطراف شما را برطرف می کند تا بتوانید با حجم کمتری به آلبوم ها یا کتابهای صوتی مورد علاقه خود گوش فرا دهید ، یا فقط از سکوت لذت ببرید.

تاکنون بیش از 400 هدفون را مورد آزمایش قرار داده ایم و در زیر توصیه های ما برای بهترین هدفون ANC که می توانید در سال 2019 خریداری کنید را مشاهده می کنید. همچنین به توصیه های ما در مورد بهترین گوشواره های لغو سر و صدا ، بهترین هدفون های لغو سر و صدای بودجه ، بهترین هدفون های اداری و ... مراجعه کنید. بهترین هدفون لغو نویز زیر 100 دلار.

    بهترین هدفون بی سیم قطع صدا: Sony WH-1000XM3 بی سیم
    طراحی بی سیم سونی WH-1000XM3
    سونی WH-1000XM3 بی سیم
    قیمت را ببینید
    Amazon.com
    رتبه بندی های استفاده - نسخه 1.3.1
    7.4
    طریقه استفاده مخلوط
    7.2
    صدا خنثی
    8.1
    رفت و آمد / مسافرت
    7.2
    ورزش / تناسب اندام
    7.5
    دفتر
    5.9
    بازی بی سیم
    7.6
    بازی سیم کشی
    7.0
    تماس تلفنی
    نوع: گوش بیش از حد
    محوطه: بسته عقب
    بی سیم: بله
    لغو نویز: بله
    میک: بله
    مبدل: پویا

    بهترین هدفون لغو سر و صدا بی سیم که تاکنون آزمایش کرده ایم ، Sony WH-1000XM3 است. سونی با داشتن چند پیشرفت تکراری نسبت به پیشینیان خود ، Sony WH-1000XM2 Wireless ، سونی در نهایت به جکپات برخورد کرد و یک جفت هدفون تولید کرد که پر از ویژگی های مختلف است ، که از بین بردن نویز فعال چشمگیر ترین است.

    البته ، میزان لغو نویز در برنامه تلفن همراه هدفون سونی قابل تنظیم است ، اما در بالاترین تنظیمات ، کاهش کلی نویز می تواند به -29db برسد. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد صدا را بی وقفه یا از طریق EQ از پیش تعیین شده یا گرافیکی تنظیم کنید. صدای پیش فرض این هدفون ها صدائی است که بسیار سنگین در باس و محصور شده است ، برای ژانرهایی مانند هیپ هاپ ، EDM ، فانک و غیره مناسب است.

    یک مورد قابل توجه که باید به آن بپردازیم ، کنترل لمسی است. در حالی که در شرایط عادی خوب کار می کنند ، ممکن است در دماهای سردتر از آن واکنش نشان ندهند. گذشته از این سکسکه جزئی ، این یک جفت هدفون عالی هستند و ممکن است تنها بهترین همراه شما در سفر باشند.

    بررسی ما را ببینید