سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی هندزفری شیائومی

نظر

جایگزین راحت تر و آسان برای استفاده: Bose QuietComfort 35 II / QC35 II Wireless 2018
طراحی Bose QuietComfort 35 II / QC35 II Wireless 2018
Bose QuietComfort 35 II / QC35 II Wireless 2018
قیمت را ببینید
Amazon.com
نوع: گوش بیش از حد
محوطه: بسته عقب
بی سیم: بله
لغو نویز: بله
میک: بله
مبدل: پویا

هدفون بی سیم هدفون بی سیم را که دارای لغو فعال صدا است به شکل QuietControl 35 II Wireless وارد می شود. آنها از Sony WH-1000XM3 Wireless سبک تر هستند ، که باعث می شود آنها برای استفاده در جلسات طولانی گوش دادن راحت تر باشند. اگرچه فاقد قابل تنظیم بودن سونی هستند و ANC چندان مناسب نیست ، اما مشخصات صدا آنها با تأکید بر آوازها و سازهای سرب بسیار متنوع تر است. کیفیت ساخت به اندازه سونی مناسب نیست؛ در حالی که آنها از دوام بالایی برخوردار هستند ، ساخت و ساز پلاستیک نسبت به قیمت درخواستی ارزان است.

اگر می خواهید پیشرو و سر و صداهای فعال پیشرو در صنعت باشید ، به سونی بروید ، اما برای یک جفت بدون سر و صدا و راحت ، Bose بسیار خوب است.

بررسی ما را ببینید
بهترین هدفون برای قطع سر و صدا با سیم: Bose QuietComfort 25 / QC25
طراحی Bose QuietComfort 25 / QC25
Bose QuietComfort 25 / QC25
قیمت را ببینید
Amazon.com
رتبه بندی های استفاده - نسخه 1.3.1
7.0
طریقه استفاده مخلوط
7.8
صدا خنثی
7.3
رفت و آمد / مسافرت
6.3
ورزش / تناسب اندام
7.2
دفتر
5.9
بازی بی سیم
7.5
بازی سیم کشی
7.0
تماس تلفنی
نوع: گوش بیش از حد
محوطه: بسته عقب
بی سیم: نه
لغو نویز: بله
میک: بله
مبدل: پویا

بهترین هدفون برای خاموش کردن سر و صدا که تاکنون آزمایش کرده ایم Bose QuietComfort 25 هستند. این هدفون بسیار راحت و با طراحی سبک هستند که می توانید ساعت ها با خستگی و ناراحتی کمی از آن استفاده کنید. آنها ANC عالی دارند و سر و صدای آنها را به خصوص در میان رده لغو می کنند ، به این معنی که اگر می خواهید چیزی به خصوص برای مسدود کردن پچ پچ های سرگرم کننده باشد ، گزینه خوبی هستند. آنها بسیار مناسب به نظر می رسند و برای انواع موسیقی مناسب هستند ، از هیپ هاپ گرفته تا کلاسیک.

این هدفون از باتری های AAA استفاده می کند ، که می تواند در هنگام مسافرت با جاده ای که دسترسی به شارژر دیواری ندارید راحت باشد اما در صورت نداشتن باتری روی شما ایده آل است. اگرچه در هنگام از بین رفتن باتری آنها را بصورت منفعلانه می توان استفاده کرد ، اما کیفیت کمی صدا را از دست می دهند. خوشبختانه ، آنها تقریباً 33 ساعت قبل از اتمام باتری به شما امکان پخش می دهند. متأسفانه ، آنها صدای زیادی نشت می کنند که اگر در یک دفتر حساس به سر و صدا کار می کنید ، می تواند مشکل ساز باشد ، اما اگر به موسیقی خود خیلی گوش نکنید ، نباید مشکلی داشته باشید.

بررسی ما را ببینید
بهترین سر و صداهای لغو گوشواره گوشواره: Bose QuietControl 30 / QC30 Wireless
طراحی بی سیم Bose QuietControl 30 / QC30
بی سیم QuietControl 30 / QC30 بی سیم
قیمت را ببینید
Amazon.com
رتبه بندی های استفاده - نسخه 1.3.1
7.2
طریقه استفاده مخلوط
7.1
صدا خنثی
7.8
رفت و آمد / مسافرت
7.6
ورزش / تناسب اندام
7.3
دفتر
5.7
بازی بی سیم
5.5
بازی سیم کشی
6.5
تماس تلفنی
نوع: گوشواره
محوطه: بسته عقب
بی سیم: بله
لغو نویز: بله
میک: بله
مبدل: پویا

بهترین گوشواره های لغو صدا که تاکنون آزمایش کرده ایم Bose QuietControl 30 هستند. آنها از طرحی مناسب برای گردن بند استفاده می کنند که استفاده از آن بسیار ساده است و یک گوش گوش مناسب و پایدار است که حتی در حین راه رفتن سبک باقی می ماند. آنها نسبت به Bose QuietComfort 35 II / QC35 II Wireless 2018 ایزوله و نشتی بسیار خوبی دارند و همین امر باعث شده تا صدای نشتی بسیار مطلوبی داشته باشد و همین امر باعث می شود تا در هنگام رفت و آمد یا در محل کار ، گزینه مناسبی برای استفاده استفاده کنند.

اگرچه از نظر زیبایی به نظر می رسند ، آستین لاستیکی که از گردن گردن و ریموت درون خطی محافظت می کند ، با گذشت زمان می تواند شکسته و لایه برداری شود. بی سیم سونی WI-1000X احساس بهتری دارد و به لطف Sony | قابل تنظیم تر است هدفون اتصال برنامه ، اما آنها راحت تر نیستند و عملکرد باتری آنها پایین تر است ، بنابراین اگر به دنبال بهترین گوشواره های ANC برای یک سفر آینده هستید ، Bose ارزش دیدن آنها را دارد.

بررسی ما را ببینید