سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی هندزفری شیائومی

نظر

جایگزین سیمی: Bose QuietComfort 20 / QC20
طراحی Bose QuietComfort 20 / QC20
Bose QuietComfort 20 / QC20
قیمت را ببینید
Amazon.com
Earbuds را تایپ کنید
محوطه بسته شده
بی سیم
لغو صدا بله
بله
مبدل پویا

اگر Bose QuietControl 30 / QC30 Wireless را دوست دارید اما سادگی هدفون های سیمی را ترجیح می دهید ، به سراغ Bose QuietComfort 20 / QC20 بروید. مشخصات صدای آنها به اندازه QC30 از نظر متعادل و خنثی نیست ، اما آنها به همان راحتی و از دوام بیشتری برخوردار هستند. در حالی که مشخصات صدای آنها سنگین تر است ، اما هنوز هم باید برای اکثر ژانرها به اندازه کافی متنوع باشند. جداسازی سر و صدای آنها در واقع بهتر از بوز دیگر عمل می کند ، و آنها بهترین هدفونی هستند که ما تاکنون آزمایش کرده ایم و مانع از صداهای کم فرکانس مانند سر و صدای موتورهای اتوبوس یا هواپیما می شویم. در حالی که هدفون سیمی است ، برای استفاده از ANC آنها هنوز نیاز به شارژ شدن دارند اما از باتری بسیار خوب 19 ساعته برخوردار هستند که به راحتی باید در بیشتر روزهای مسافرت دوام داشته باشد و شما همچنان می توانید در هنگام شارژ از آنها استفاده کنید ، که خوب است.

اگر آزادی هدفون های بی سیم را ترجیح می دهید ، به QuietControl 30 بروید ، اما اگر می خواهید مزایای آن هدفون اما با وجود ANC حتی بهتر ، و امکان استفاده از هدفون ها بدون نیاز به باتری ، بخواهید QuietComfort 20 را دریافت کنید.

بررسی ما را ببینید
بهترین صدایی که گوش های بی سیم واقعی را لغو می کند: Apple AirPods Pro واقعا بی سیم
Apple AirPods Pro واقعا طراحی بی سیم
اپل AirPods Pro واقعا بی سیم
قیمت را ببینید
Amazon.com
روش آزمون v1.4
7.3
طریقه استفاده مخلوط
6.8
صدا خنثی
8.0
رفت و آمد / مسافرت
8.3
ورزش / تناسب اندام
7.1
دفتر
5.5
بازی بی سیم
5.4
بازی سیم کشی
6.5
تماس های تلفنی
گوش را تایپ کنید
محوطه بسته شده
بی سیم واقعا بی سیم
لغو صدا بله
بله
مبدل پویا

بهترین هدفون های بی سیم که تاکنون آزمایش کرده ایم ، Apple AirPods Pro است. این گوشواره های ریز از کیفیت ساخت خوبی برخوردار هستند که احساس پریمیایی می کنند و به دلیل وزن کم می توانند لباس راحتی خوبی داشته باشند. آنها دارای چندین اندازه نکات گوش برای کمک به شما در رسیدن به بهترین تناسب هستند ، همچنین یک مورد شارژ خوب نیز وجود دارد که در هنگام استفاده از آنها ، در صورت وجود آنها را در صدر قرار دهید. اگرچه آنها فقط به طور متوسط ??5.3 ساعت با یک بار شارژ طول می کشد ، اما این پرونده شامل 5 اتهام اضافی است که بسیار عالی است.

وقتی صحبت از تولید مثل صدا می شود ، آنها هیچ خلقی ندارند. آنها نسبتاً بی طرف اما با رده متوسط ??بسیار جلو به نظر می رسند ، که بر آوازها و پیشروها بسیار تأکید دارد. متاسفانه ، شما نمی توانید آنها را به سلیقه خود تنظیم کنید ، زیرا هیچ برنامه اختصاصی برای آنها ، حتی در iOS وجود ندارد. با این وجود ، می توانید در صورت استفاده از دستگاه اپل ، طرح کنترل را در قسمت هدفون تغییر دهید و ویژگی فعال کننده سر و صدا را تنظیم کنید. با توجه به موضوع جداسازی سر و صدا ، این گوشواره ها واقعاً چشمگیر هستند. آنها می توانند مقدار زیادی از سر و صدا را در کل محدوده فرکانس ، از صدای بلند شدن موتورهای اتوبوس گرفته تا حفره های پر سرعت واحدهای AC ، مسدود کنند.

اگر به دنبال یک جفت گوشواره واقعا بی سیم هستید که دارای سر و صدای فعال برجسته ای هستند ، مطمئناً باید Apple AirPods Pro را در نظر بگیرید.

هندزفری شیائومی earbuds خرید کردن
بررسی ما را ببینید
جایگزین قابل تنظیم تر: Sony WF-1000XM3 واقعا بی سیم
طراحی بی سیم سونی WF-1000XM3
سونی WF-1000XM3 واقعا بی سیم
قیمت را ببینید
Amazon.com
گوش را تایپ کنید
محوطه بسته شده
بی سیم واقعا بی سیم
لغو صدا بله
بله
مبدل پویا

اگر از لغو سر و صدا در Apple AirPods Pro Truly Wireless استفاده می کنید اما می خواهید چیزی را به شما امکان دهد تا صدا را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید ، به Sony WF-1000XM3 نگاهی بیندازید. آنها کوچک و شیک نیستند ، اما می توانند در هنگام جداسازی سر و صدا ، مبارزه خوبی را انجام دهند. آنها در مسدود کردن صدای محیط و صداهای بلند بسیار عالی هستند ، اما در محدوده باس نیز عملکرد خوبی ندارند. امضای صدای پیش فرض آنها کمی باس خجالتی است و صدای آنها بسیار زیاد است ، اما برنامه عالی هدفون اتصال سونی به شما امکان می دهد تا آنها را با محتوای قلب خود تنظیم کنید. تنظیمی از پیش تنظیم وجود دارد و حتی EQ گرافیکی نیز وجود دارد. ماندگاری باتری در این گوشواره ها تقریباً 7 ساعت به طول می انجامد ، اما آنها دارای ویژگی صرفه جویی در مصرف انرژی هستند و پرونده سه بار شارژ اضافی دارد.

اگر می خواهید بهترین گوشواره گوش را حذف کنید ، اپل برای اکثر مردم انتخاب بهتری است. در غیر این صورت ، سونی بسیار قابل تنظیم تر است و تقریباً عملکرد خوبی نیز دارند.

بررسی ما را ببینید
بهترین سر و صدا گوش برای گوش دادن به گوش های مخصوص گوشواره ورزشی: Sony WI-SP600N بی سیم
طراحی بی سیم سونی WI-SP600N
بی سیم سونی WI-SP600N
قیمت را ببینید
Amazon.com
روش آزمون v1.3.1
6.9
طریقه استفاده مخلوط
6.5
صدا خنثی
7.5
رفت و آمد / مسافرت
7.9
ورزش / تناسب اندام
6.6
دفتر
5.3
بازی بی سیم
5.2
بازی سیم کشی
5.9
تماس تلفنی
گوش را تایپ کنید
محوطه بسته شده
بی سیم بله
لغو صدا بله
بله
مبدل پویا
هندزفری سامسونگ level u pro خرید کردن
اگر به گوش های بیشتری برای گوش دادن به سر و صدای ورزش نیاز دارید ، بهترین هدفون لغو صدا برای کار کردن Sony WI-SP600N است. ویژگی لغو فعال صدای آنها (ANC) به اندازه ویژگی های بی سیم Jabra Elite 65e Wireless نیست ، اما بسیار خوب ساخته شده اند و برای مقاومت در برابر آب سبک IPX4 هستند. آنها دارند